info@servicekaar.ir

راه ارتباط با ما

۰۹۳۶۴۲۳۳۵۴۵

سرویس دهی : کل تهران

 نصب کولر گازی در غرب تهران

نصب کولر گازی در غرب تهران

چه فکری برای فصل گرما کرده اید

خب همان طور که می دانید فصل گرما در راه است و آن گونه که انتظار می رود امسال تابستان گرم و طاقت فرسایی داریم پس بهتر است از همین حالا به فکر سیستم سرمایشی منزل خود باشید. تصور کنید که در یک روز گرم تابستان یک روز کاملا شلوغ و پر ترافیکی را گذرانده اید و وقتی به خانه بر می گردید یک باد خنک به صورتتان می خورد اگر می خ دهید از این باد خنک لذت ببرید از همین حالا باید به فکر نصب کولر گازی بیفتد . حتی اگر از سال های گذشته کولر گازی داشته اید باید به فکر سرویس کولر گازی خود و یا حتی تعمیر آن باشید ما در این مقاله به شما می گوییم که باید چه کنید و کار خود را به چه افرادی بسپارید پس با ما همراه باشید.

نصب کولر گازی در غرب تهران

نصب کولر گازی در غرب تهران

اگر ساکن غرب تهران هستید و مدتی است به دنبال یک متخصص برای نصب کولر گازی هستید می توانید این کار را با خیال راحت به ما بسپارید. کارشناس های ما چندین سال است که در زمینه ی نصب کولر گازی،  سرویس کولر گازی و تعمیر کولر گازی فعالیت می کنند و می توانند این کار را به بهترین شکل ممکن انجام بدهند تا بعد ها شما به درد سر نیفتید.  نیروی های همه آموزش های تخصصی این کار را دیده اند و افراد مورد اعتمادی هستند و شما می توانید با خیال راحت آن ها را به خانه های خود دعوت کنید.

خیلی از افراد هستند از این هر فردی را به خانه ی خود راه بدهند تردید می کنند و این کار کاملا درست است زیرا خانه مامن امنی برای هر فردی است و به همین راحتی نمی توان هر کسی را به آن راه داد ما به  شما این اطمینان را می دهیم که نیرو های ما در کنار تخصص افراد با مسئولیت و قابل اعتمادی هستند. لازم به ذکر است که نصب کولر گازی یک سری نکته دارد که آن ها را در ادامه خدمتتان عرض می کنیم و در کنار آن نیز به شما می گوییم که اگر کولر گازی شما این علائم  را داشت باید فورا نصب به تعمیر آن اقدام کنید پس با ما همراه باشید .

نکاتی که برای نصب کولر گازی حتما باید رعایت شوند

خب قطعا قبلا به جایی که قصد دارید کولر گازی را نصب کنید فکر کرده اید اما قبل از این که آن را نصب کنید باید به این موارد حتما توجه کنید. لازم به ذکر است که  کولر گازی  را نباید بالای درب خروجی و یا وسایل گاز سوز نصب کنید.  حتما باید به فاصله تان با واحد بغلی توجه کنید و استاندارد های لازم را رعایت کنید. شایان به ذکر است که دیواری که قرار است کولر بر روی آن نصب شود نیز مهم است چنان چه دیوار منزلتان پیش ساخته باشد باید خیلی محتاط باشید و اگر دیوار سفالی و آجری باشد نباید از دریل و یا چکش استفاده کنید.

بهترین برخورد با دیوار های کاذب این است که از پیچ و مهره های مناسب استفاده کنید‌. البته نیروی های ما خود تمام این موارد را به شما گوشزد می کنند و به شما کمک می کنند که بهترین فضا را برای کولر گازی خود انتخاب کنید پس اصلا نگران نباشید .

نصب کولر گازی در غرب تهران

با دیدن این نشانه ها به فکر تعمیر کولر گازی خود باشید

فرقی ندارد کولر گازی شما از چه نوع مدل و یا مارکی باشد این طبیعی است که پس از مدتی استفاده کردن از آن این کولر گازی به سرویس و یا تعمیر نیاز پیدا کند شما فقط باید حواستان باشد که فرآیند سرویس آن را پشت گوش نیندازید که بعد ها هزینه های گزافی را متحمل شوید‌ پس هر کدام از این موارد را مشاهده کردید فورا با نیرو های متخصص تماس بگیرید.

  • کولر گازی آن طوری که باید هوای خانه را خنک نمی کند.
  • دستگاه صدای بیش از حدی دارد.
  • لرزش زیاد در حین کار کردن دستگاه مشاهده می شود.
  • زمانی که کولر در حال کار کردن است فیوز می پرد.
  • اگر به بدنه ی کولر دست بزنید برق دارد.
  • کمپرسور کولر بیش از حد کار می کند.
  • کولر مدام خاموش و روشن می شود.
  • و غیره.

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

Call Now Buttonتماس با سرویسکار : 09364233545