info@servicekaar.ir

راه ارتباط با ما

۰۹۳۶۴۲۳۳۵۴۵

سرویس دهی : کل تهران

 تعمیر اسپیلت در غرب تهران

تعمیر اسپیلت در غرب تهران

تعمیر اسپیلت در غرب تهران

خب با توجه به این که کم کم به فصل گرما نزدیک می شویم باز هم باید به سراغ سیستم های سرمایشی برویم.  چنان چه سیستم سرمای منزل شما نیازمند به سرویس و یا تعمیر است قبل از این هوا خیلی گرم شود باید یک فکری به حالش کنید . لازم به ذکر است که ما چندین سال است که در زمینه ی تعمیر اسپیلت فعالیت می کنیم.  ما به منظور دسترسی راحت تر همشهری های عزیز در هر بخش نیروهای مخصوص مستقر کرده ایم پس چنان چه ساکن غرب تهران هستید و همیشه به دنبال بهتریت ها بوده اید لطفاً تا انتهای این متن را با دقت بخوانید. ممکن است در مدتی که از اسپیلت های خود استفاده می کرده اید با یک سری نشانه ها روبرو شده باشید دقت کنید که این نشانه ها اگر در بین موارد زیر است حتما نسبت به تعمیر اسپیلت خود اقدام کنید.

  • ممکن است اسپیلت هوای خانه را به خوبی خنک نکند‌
  • صدای بیش از حد و لرزش زیاد دستگاه در حین کار ممکن است از مشکلات فنی باشند.
  • زیاد کردن کمپرسور اسپیلت.
  • مدام روشن و یا خاموش شدن دستگاه
  • و غیره.

تعمیر اسپیلت در غرب تهران

تعمیر کمپرسور را به ما بسپارید

همان گونه که می دانید کمپرسور ها یکی از اجزای اصلی اسپیلت ها و یا هر وسیله ی برقی دیگری هستند و این بخش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند پس حتما باید حواستان به آن باشد.  کمپرسور وظیفه دارد که گرمای گاز مبرد را جذب کند و آن را به فضای بیرونی منتقل کند. این کار موجب خنک شدن هوای خانه می شود. لازم به ذکر است که این بخش معمولا در فضای باز قرار می گیرد. دقت کنید که تعمیر کمپرسور را نمی توانید به هر کسی بسپارید شاید خیلی از افراد باشند که ادعا کنند می  توانند به خوبی از پس این کار بر بیایند اما شما باید حواستان باشد که کار را به کاردان بسپارید. اگر این بخش سر سری تعمیر شود مدتی دیگر مجبور به سرویس و یا تعمیر اسپیلت خود می شوید ‌.

تعمیر اوپراتور را نیز جدی بگیرید

اوپراتور نیز یکی دیگر از بخش های اصلی اسپیلت ها هستند که خود از اجزای دیگری به وجود آمده است.  این اوپراتور ها از مجموعه ای از لوله ها و هم چنین صفحه فلزی تشکیل شده است. وظیفه ی این اوپراتور ها این است که هوای گرم را از هوای سرد تفکیک می کند. لازم است که این نکته را خدمتتان عرض کنیم که این اوپراتور ها درون ساختمان قرار دارند. چنان چه تعمیر اوپراتور را کم اهمیت جلوه بدهید بعد ها به درد سر می افتید.  در بخش های بعد به هزینه تعمیر اسپیلت در غرب تهران می پردازیم پس هیچ جا نروید و با ما همراه شوید.

تعمیر اسپیلت در غرب تهران

هزینه ی تعمیر اسپیلت در غرب تهران

خب همان طور که در بخش ابتدایی این مقاله خدمتتان عرض کردیم علت های فراوانی برای خراب شدن اسپیلت وجود دارد و این عوامل در تعیین هزینه ی تعمیر اسپیلت در غرب تهران موثر است. خب قطعا یک سری تفاوت ها در تعمیر یک لوله از اسپیلت با کمپرسور و موتور آن وجود دارد پس اگر می خواهید قیمت و هزینه ی تعمیر اسپیلت را بفهمید باید با کارشناس ما تماس بگیرید تا آن ها به منزل شما بیایند و عیب اسپیلت شما را شناسایی کنند و سپس به شما بگویند که عیب کار کجا است. حتی ممکن است که تعمیر کار مجبور به تعویض یک قطعه ای از اسپیلت شود خب قطعا آن زمان هزینه ی تعمیر بالا تر می رود زیرا شما علاوه بر دستمزد تعمیر کار باید قطعه ای نو بخرید. دقت کنید که این قطعات را باید از نمایندگی ها تهیه کنید تا به شما قطعه ای با کیفیت به شما بدهند. چنان چه یک قطعه نا مرغوب و تقلبی بخرید مدتی بعد آن قطعه معیوب می شود و شما مجبور می شوید یک بار دیگر این پروسه را طی کنید. پس از صفر تا صد کار را به ما بسپارید ما از عیب یابی اسپیلت با شما هستیم  تا تعمیر و یا حتی تعویض قطعات آن و هم چنین می توانید قطعات اسپیلت خود را از ما بخواهید پس همین حالا نسبت به تعمیر اسپیلت  خود اقدام کنید تا تابستان خنکی را بگذرانید.

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

Call Now Buttonتماس با سرویسکار : 09364233545