info@servicekaar.ir

راه ارتباط با ما

۰۹۳۶۴۲۳۳۵۴۵

سرویس دهی : کل تهران

 تعمیر پکیج

تعمیر پکیج

تعمیر پکیج

امروزه با پیشرفته شدن علم و راحت تر شدن زندگی و ورود ابزار ها و لوازم پیشرفته به زندگی ما انسان ها هر روز شاهد بهتر شدن آن هستیم. پکیج ها هم یکی دیگر دستگاه هایی هستند که برای گرم کردن آب به کار گرفته می شوند که این پکیج ها بر روی دیوار نصب می شوند و آبی که گرم می کنند برای حمام، شوفاژ ها، شست و شوی لباس ها و غیره… به کار می رود پس همان طور که می بینید وجود آب گرم برای هر خانه و ساختمانی ضروری است و بدون آن نمی توان خیلی کار ها را انجام داد.

اما گاهی اتفاق می افتد که پکیج ها دچار نقص و عیب شوند و کارایی خود را از دست بدهند به همین منظور امروز درباره عیوب و خطا های پکیج ها و انواع آن ها و چگونگی تعمیر آن ها صحبت خواهیم نمود پس لطفا با ما همراه باشید تا بدانید هنگام خراب شدن پکیج خود چه کار کنید.

تعمیر پکیج

عیوب پکیج ها

هر وسیله و لوازمی که داشته باشید از هر نوع و برندی که باشد ممکن است خراب شود و کارایی کم تر و ضعیف تری نسبت به قبل از خود نشان دهد از این رو اکنون به تعدادی از عیوبی که ممکن است پکیج شما هم به آن ها دچار شود اشاره خواهیم نمود و در ادامه خواهیم گفت که با این عیوب چه کنید:

  • یکی از عیوب رایج در پکیج ها این است که آب را به گرمای مطلوب نمی رساند یعنی خوب گرم نمی شود.
  • گاهی ممکن است سیستم گرمایش مدام در حال کار کردن باشد اما سیستم گرمایش آن گرمای لازم و دلخواه را نداشته باشد.
  • در مواقعی آب مصرفی وجود دارد فشار هم دارد اما گرم نمی شود.
  • گاهی اوقات پکیج به صورت ناگهانی و به صورت انفجاری روشن می شود.
  • در بعضی مواقع آب مصرفی دچار نوسان می شود یعنی کم و زیاد می شود.
  • بعضی مواقع دمای آب مصرفی با دمای مدار گرمایش به صورت عکس عمل می کند.
  • ممکن است فشار آب موجود در مدار گرمایش تغییر کند و افت داشته باشد.
  • ممکن است با زیاد شدن دما فشار مدار گرمایش هم زیاد شود.
  • و پیش می آید که دما و فشار مدار گرمایش خود به خود بالا رود.
  • و عیوبی از این دست…

هر یک از عیوب که در بالا نام بردیم ممکن است برای پکیج شما هم ایجاد شود اما باید یک سری کار ها انجام دهید که در ادامه به آن ها نیز اشاره می کنیم.

رفع عیوب پکیج ها

عیوب زیادی ممکن است در پکیج شما ایجاد شود چیزی که در این میان مورد اهمیت است این است که شما چگونه با این عیوب برخورد می کنید و برای رفع آن ها چی می کنید اکنون به چگونگی رفع تک تک این عیوب می پردازیم. همان طور که در بالا گفته شد ممکن است گاهی پکیج شما آب را به دمای مطلوب نرساند برای رفع چنین عیبی باید یک سری علت ها را چک کرد مثلا رسوب گرفتن مبدل و یا کم بودن ارتفاع شعله، سردی بیش از حد آب ورودی، نا مناسب بودن دود کش، خراب شدن سه راهی شیر آب و هم چنین خرابی پتاسیومتر آب و علت هایی از این قبیل… در مورد دوم که پکیج در حال کار کردن است.

اما سیستم گرمایش گرمای مطلوب را ندارد می تواند به دلیل کم بودن فشار گاز ساختمان و یا لوله کشی نا مناسب مدار گرمایش  و هم چنین ممکن است به علت پایین بودن ظرفیت سیستم گرمایش نسبت به ساختمان باشد. هر یک از مواردی که در بالا گفتیم باید چک شود زیرا یک سری علت ها محتمل تر اند.

تعمیر پکیج

عللی که هنگام خراب شدن پکیج بهتر است چک شوند

یک سری علت ها وجود دارند که در پکیج ها خراب مشترک هستند یعنی فرقی نمی کند که این پکیج شما از چه برند و مدلی است برای مثال ظرفیت گرمایش دستگاه باید چک شود، باز یا بسته بودن شیر های رفت و برگشتی، نا مناسب بودن سوپاپ دستگاه، چک کردن جنس رادیاتور، چک کردن دودکش و لوله کشی مناسب ساختمان، چک کردن برد کنترل، چک کردن فلوسوئیچ و پمپ، تنظیم فشار گاز و الکترود جرقه زن و مشعل، چک کردن سوراخ های مشعل، چک کردن فشار آب ساختمان چک کردن شلنگ منبع، و غیره حال ممکن است هر یک از این مواردی که نام بردیم خراب شود و یا این که مشکل پیدا کرده باشد در هر حال باید به فکر چاره ای بود تنها راه چاره تعمیر پکیج است که در ادامه بیش تر درباره آن صحبت خواهیم نمود پس لطفا به ادامه مطلب توجه فرمایید.

چگونه پکیج را تعمیر کنیم؟

قبل از تعمیر پکیج خود ابتدا باید آن را عیب یابی نمایید یعنی بررسی کنید که مشکل پکیج دقیقا از کدام قسمت یا قطعه است، پس از این که عیب یابی نمودید و مشخص شد که چه قطعه ای مشکل پیدا کرده باید به فکر تعمیر آن باشید، برای تعمیر پکیج باید وسایل و لوازم لازم را حتما فراهم کنید تا بتوانید به نحو احسن آن را تعمیر نمایید. همان طور که می دانید برای تعمیر برخی قطعات به لوازمی هم چون نوار تفلن، نوار چسب، آچار فرانسه، انبر دست، پیچ گوشتی و غیره… نیاز است مهم ترین چیزی که در تعمیر پکیج ضروری است دانش تعمیرات است که شما باید آموزش های لازم را جهت انجام تعمیرات دیده باشید اگر نه نمی توانید آن را تعمیر کنید، هنگام تعمیر پکیج توجه داشته باشید که تمام نکات ایمنی را رعایت کنید تا شاهد وقوع خطرات احتمالی نباشید. اگر توانایی تعمیر پکیج خود را ندارید به ادامه این مطلب توجه فرمایید.

تعمیر پکیج

نمایندگی تعمیرات پکیج

برخی عیوب در پکیج ها وجود دارند که من و شما قادر به تعمیر آن ها نیستیم از این رو باید تعمیر آن را به افراد خبره و آموزش دیده بسپاریم از این رو ما امروزه به شما عزیزان نمایندگی تعمیرات پکیج را در اقصی نقاط ایران معرفی می کنیم که قادر به تعمیر همه مشکلات و عیوب پکیج های شما است و بدون اندکی تعمل پکیج های شما را در کوتاه ترین زمان ممکن و با جدید ترین متد روز و هم چنین به صورت حرفه ای انجام می دهند.

به همین خاطر دیگر لازم نیست نگران تعمیرات پکیج خود باشید این افراد می توانند تعمیر پکیج شما را در محل انجام دهند البته که شما نیز متحمل هزینه تعمیرات می شوید اما این هزینه اندک است و به صرفه نیز می باشد هم چنین پکیج شما مانند روز اول کار خواهد کرد و مزیت دیگری که دارد این است که شما از خطرات احتمالی هنگام تعمیر در امان خواهید بود. رضایت شما الویت تعمیر کاران نمایندگی ها می باشد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

Call Now Buttonتماس با سرویسکار : 09364233545