info@servicekaar.ir

راه ارتباط با ما

۰۹۳۶۴۲۳۳۵۴۵

سرویس دهی : کل تهران

 تعمیر اسپیلت و کولر گازی و رفع عیب های آن

تعمیر اسپیلت و کولر گازی و رفع عیب های آن

تعمیر اسپیلت و کولر گازی

اکنون با گرم تر شدن هوا افراد به دنبال خرید کولر های گازی هستند تا بتوانند در فصل گرما خانه خود را خنک کنند. اما افرادی هستند که کولر های گازی خود را از سال قبل تا به حال روشن نکرده اند و امسال قبل از روشن کردن باید آن را سرویس و سپس راه اندازی نمایند، اما در این میان افرادی هم وجود دارند که کولر های گازی آن ها خراب شده و نیاز به تعمیر دارد که باید قبل از تعمیر، کولر گازی را عیب یابی نمود سپس تعمیر آن را به افراد حرفه ای و متخصص سپرد، ما در ادامه این مقاله درباره انواع عیوب و خطا های کولر گازی صحبت خواهیم نمود تا شما به راحتی آن را عیب یابی کنید و هم چنین به تعمیر کولر گازی خود اقدام نمایید. پس لطفا با ما همراه باشید تا به انواع سوالات شما حول تعمیر کولر گاز پاسخ دهیم.

تعمیر اسپیلت و کولر گازی

عیوب و خطا های کولر گازی

کولر گازی و یا اسپیلت از هر نوع و مارکی که باشند ممکن است خراب شوند و دیگر کارایی سابق را نداشته باشند، گاهی قطعاتی از آن ها خراب می شود که سبب پایین آمدن کارایی آن ها می شود اما نکته ای وجود دارد این است که باید این دسته از عیوب و خرابی ها را درست و به موقع تشخیص داد فایده چنین کاری این است که مشکل دستگاه شما بزرگ تر نخواهد شد اکنون به مشکلاتی از اسپیلت و کولر گازی اشاره کرده ایم که بین همه آن ها مشترک است یعنی فرقی نمی کند کولر گازی شما از کدام برند باشد به هر حال ممکن است مشکلات زیر در آن ایجاد شود:

  • رایج ترین مشکل کولر های گازی و اسپیلت ها خنک نکردن است.
  • گاهی ممکن است اسپیلت روشن نشود.
  • بعضی مواقع کولر گازی صدای بلندی می دهد.
  • ممکن است اسپیلت روی گرما کار نکند
  • امکان این وجود دارد که کولر گازی روشن شود و به محض آن فیوز بپرد.
  • پیش می آید که قسمت ورودی اواپراتور یخ بزند.
  • ممکن است لوله مویی کولر گاز یخ بزند.
  • امکان لرزش اسپیلت وجود دارد.
  • گاهی کمپرسور کولر گازی از کار می افتد.
  • ریموت کولر گازی ممکن است کار نکند.
  • پیش می آید که بدنه کولر گازی دارای برق می شود.
  • بعضی مواقع دمایی که کولر گازی نشان می دهد با دمای اتاق مطابقت ندارد.
  • و مشکلاتی از این قبیل…

همه این عیوبی که گفته شد ممکن است اتفاق افتد اما باید آن ها را به موقع شناسایی کنید، در ادامه درباره تعمیر این عیوب بیش تر صحبت خواهیم نمود.

تعمیر اسپیلت و کولر گازی

تعمیرات کولر گازی و اسپیلت

توجه داشته باشید که زمانی که به طور دقیق به عیب و ایراد کولر گازی خود پی بردید می توانید به تعمیر آن اقدام کنید. البته که اگر در تعمیر کولر گازی و اسپیلت تجربه و استعداد دارید می توانید خود تان دست به کار شوید و به راحتی آن را تعمیر کنید فقط توجه داشته باشید که حتما نکات ایمنی را هنگام تعمیر رعایت کنید تا از وقوع اتفاقات خطرناک جلوگیری به عمل آورید. اما ممکن است شما هم توانایی تعمیر لوازم برقی را نداشته باشید .

زیرا تعمیر کولر گازی و اسپیلت کار هر کسی نیست به همین خاطر افرادی هستند که به طور کامل دوره های آموزش تعمیرات کولر گازی و اسپیلت را گذرانده اند و با. درایت و تجربه فراوان همه روزه در حال انجام تعمیرات هستند اگر به دنبال تعمیر کولر گازی و اسپیلت خود هستید هر چه زود تر با این افراد تماس بگیرید آن ها به منزل شما می آیند و در کوتاه ترین زمان تعمیرات را برای شما انجام می دهند، رضایت شما عزیزان بیش از هر چیز برای آن ها حائز اهمیت است به همین دلیل طوری کولر گازی و اسپیلت شما را تعمیر می کنند که مانند روز اول صحیح و سالم کار کند.

تعمیر اسپیلت و کولر گازی

نکاتی برای جلوگیری از خراب شدن کولر گازی

همه ما می دانیم که پیش گیری بهتر از درمان است بنا بر این پیشگیری از خراب شدن لوازم برقی گران قیمتی مثل کولر گازی و اسپیلت بهتر از این است که خراب شود و شما متحمل هزینه های تعمیر شوید، هزینه تعمیرات ممکن است کم باشد اما هزینه تعویض قطعات قطعا بالا است. پس بهتر است مواردی را هنگام استفاده از کولر گازی رعایت فرمایید.

برای مثال مراقب باشید که زمانی که از خانه بیرون می روید کولر گازی روشن نماند، کولر گازی را متناسب با متراژ خانه خریداری کنید که فشار زیادی برای خنک کردن به آن وارد نشود، از مخافظ برق برای کولر گازی خود استفاده کنید، خانه ای که بیش از یک کولر گازی در آن کار کند فیوز خاموش می شود پس حتما مراقب باشید. دمای آن را متناسب با محیط تنظیم کنید و همواره مراقب تشعشعات برقی باشید در این صورت شاهد خراب شدن کولر گاز خود نخواهید بود و نیازی به تعمیر آن نخواهید داشت.

تعمیر اسپیلت و کولر گازی

نمایندگی تعمیرات کولر گازی و اسپیلت

در هر کجای ایران که زندگی می کنید می توانید دو صورت خراب شدن کولر گازی و اسپیلت آن را به نمایندگی تعمیرات ببرید زیرا نمایندگی های تعمیرات تمام برند های کولر گازی و اسپیلت در ایران وجود دارند که بی وقفه و به صورت تمام وقت در حال خدمات رسانی به مشتریان هستند شما می توانید پس از عیب یابی با نمایندگی تعمیرات برند کولر گازی خود تماس بگیرید و با آن ها مشکل را در میان بگذارید آن ها تعیین می کنند که مشکل کولر گازی و اسپیلت شما به صورت آنلاین حل می شود یا خیر در غیر این صورت به منزل شما می آیند و آن را تعمیر می کنند.

شما می توانید برای نصب کولر گازی هم که کار بسیار پیچیده و سختی است از آن ها کمک بگیرید در این میان کولر گازی شما به سرعت و به درست ترین شیوه ممکن نصب می شود و دیگر نگرانی از این بابت نخواهید داشت. تیم نمایندگی تعمیرات کولر گازی بسیار حرفه ای و متخصص هستند و طبق هزینه های از پیش تعیین شده کار می کنند از این رو هزینه نصب و تعمیراتی که متحمل می شوید زیاد نخواهد بود.

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

Call Now Buttonتماس با سرویسکار : 09364233545